footer2.png

Rijkus Krabbendam

Inspirator, ideeënman, coach. Innovatieve/creatieve ondernemer en adviseur die een stap verder denkt en doet. Begon als reclameman bij Renault en werd hierna media- en campagnestrateeg bij Hansnel Reklamemakers waar hij Jacques Meijers ontmoette. Startte Hokra Below the Line, het eerste bureau voor promotionele communicatie. Veranderde daarmee de (inter)nationale markt voorgoed. Oprichter van het eveneens succesvolle Multistar Productions, het bureau dat -ook als eerste- evenementen vormgeeft vanuit belevenismarketing. Koos voor coaching en advies met Krabbendam Concept, Art & Projectmanagement en vervolgens voor Pro-Scope.

Road_04_source.jpg

Rijkus werkte in zijn loopbaan voor kleine en grote (inter)nationale opdrachtgevers zoals Microsoft, PepsiCo, L’Oreal, Reebok, maar ook voor BtB opdrachtgevers zoals Boskalis, Montapacking, John Deere, e.v.a.

 

De laatste jaren is Rijkus steeds meer bezig met het overdragen van zijn kennis en ervaring d.m.v. lezingen en trainingen.

Door zijn ruime praktische en beleidsmatige ervaring op vele terreinen van communicatie en
marketing heeft hij een brede kijk ontwikkeld die van nut is bij opdrachten waar veelzijdigheid gewenst is.