Training Merkdenken
Geef je bedrijf zijn eigen identiteit
In zowel business-to-business als business-to-consumer marketing gaat het erom je als bedrijf te onderscheiden van je concurrenten. Het is gewoon niet voldoende als je alleen maar communiceert over wát je doet en hóe je dat doet. Want daarin verschil je vaak (te) weinig of niet van anderen. Pas wanneer je als bedrijf of organisatie kunt uitleggen waarom je actief bent in een bepaalde markt, dan wordt het een interessant en uniek verhaal voor je doelgroepen.
In deze training gaan we daarom op zoek naar de ‘Why’ van je bedrijf: de drijfveren van je organisatie. Dus: waarover zijn de medewerkers enthousiast? Waarom kopen klanten graag bij jouw bedrijf, welk gevoel krijg je als klant? In de training leer je hoe je die kernwaarden kunt ontdekken en hoe je ze vervolgens weet toe te passen in de interne en externe communicatie: websites, salespresentaties, whitepapers, persberichten, klantverhalen en social media.
Voor wie?
Professionals die vinden dat ze te weinig onderscheidend communiceren.
Wat leer je?
Na deze training weet je wat er nodig is om op goede, professionele wijze onderscheid aan te brengen in jouw boodschap. Je kunt de principes van Merkdenken in de praktijk toepassen. Je weet waar je aan moet werken om de onderscheidende rode draad in je verhaal consequent toe te voegen.
Wie geeft de training?
Coen Staal is al dertig jaar eigenaar/directeur van Evident P.R. en is ervan overtuigd dat ‘er
zoveel moois te vertellen is’ door bedrijven. Marketing-pr is een vakgebied dat de commerciële
boodschap over producten en diensten op een juiste wijze weet te vertalen in een
nieuwswaardig verhaal naar de media. Coen weet als geen ander zijn enthousiasme over te
dragen en zorgt ervoor dat je met plezier de WHY van jouw bedrijf weet te verwoorden en
kunt toepassen in alle communicatie.